Зобов’язання щодо захисту прав учасників поширюється під час виконання покупцем наступних умов:
- Покупець зареєстрований у системі Copart як Учасник, а також успішно придбав ТЗ на сайті Сopart.
- На момент подання скарги обліковий запис Copart є активним (тобто не видалений та не заблокований).
- Ви подали скаргу у встановлений термін.
- Фінальна вартість ТЗ на аукціоні Copart склала менше $50,000.
- За останні 6 місяців Ви не подавали запит на відшкодування коштів у рамках Зобов’язання щодо захисту прав учасників.
- ТЗ був придбаний у Copart, розташованому в США або Канаді.
- Якщо ТЗ був придбаний у пункті Copart в США – він має все ще знаходитися в США на момент з’ясування всіх обставин.
- Або ж якщо ТЗ придбали у пункті Copart у Канаді – він має все ще знаходитися в Канаді.
- Ви повинні повернути ТЗ на адресу Copart у тому ж стані, в якому Ви його отримали, за винятком ситуації, коли предметом Вашої скарги є неотримання ТЗ або конфіскація правоохоронними органами через те, що цей ТЗ був заявлений як викрадений до моменту придбання його Вами.
Слідкуйте за нами, попереду ще багато всього цікавого!